Publicat în Actual, Interesante, Manipulare, Politică, Social

Aşa nu mai merge!


Acum câteva zile am văzut ceva îngrozitor care a produs un declic în viziunea personală asupra vieţii şi sistemului despre care tot vorbesc de ceva vreme. Un punct de inflexiune hotărâtor, care schimbă – nu radical, dar oricum în mod esenţial – modul în care trebuie atacată problema. Am hotărât că a venit vremea să trecem la nivelul următor. Cel puţin în cazul meu. Subtilităţile văd că nu ţin absolut deloc, deoarece cei cărora li se adresează acestea fie sunt prea siguri de poziţia lor, fie sunt prea proşti să înţeleagă despre ce tot vorbesc aici (am tot bătut şaua, dar iapa este mult prea cretină… din păcate, ca să priceapă). Este nevoie de o viziune mai radicală, de un par în cap în locul cuvintelor savante şi a frazelor atent meşteşugite.

Pur şi simplu raţiunea, logica şi bunul simţ nu funcţionează, deoarece cei care au capacitatea de a înţelege sensul acestor articole sunt mult prea puţini şi se află ei înşişi într-o capcană teribilă care le limitează modul de acţiune. Este vorba de mult prea multă energie irosită aiurea şi de mult prea mult orz stricat pe gâşte. Nu cu cei care pot înţelege se va rezolva următoarea etapă, ci cu cei mulţi şi cretini. Cu oligofrenii şi invalizii mintal, cu cei spălaţi iremediabil pe creier, cei care mustesc de animalitate prin toţi porii, cu cei carora orizontul intelectual se limitează la marca de bere la pet pe care o beau la colţul străzii sau pe bancă lângă non-stop, imbecilii şi cocalarii în papuci, îmbrăcaţi în maieu ca să li se vadă slana şi ceafa groasă, scuipând seminţe pe jos, chiar lângă coşul de gunoi. Cu trepanaţii care sorb cu nesaţ programele TV cretine cu fufe şi piţiponci promovaţi asiduu de organele de presă (şi propagandă) ale sistemului. Ei bine, aceştia vor fi armata de maimuţe idioate pe care o s-o înfruntaţi în curând, stimabililor… şi mai ales, venerabililor. Nu veţi avea suficiente gloanţe şi tunuri de apă să o potoliţi şi abia aştept momentul când o să vină un grobian din ăla – tipul cocalarului de cartier, grataragiu, manelist şi sămânţar – care o să vă ia de guler să-i explicaţi cum de dvs. sunteţi la costum şi coborâţi din Audi A6, iar el nu are decât un lanţ gros la gât (cumpărat de la Paralia Katerini) şi un BMW din 1800 toamna, cu care mai mult stă prin service. Cum de dvs. sunteţi calm şi normal, iar el duhneşte a băutură şi are ochii injectaţi că s-a ţigănit trei ore cu piţipoanca de acasă. Abia aştept să văd cum veţi explica acestor maimuţe împăiate, necesitatea „investiţiilor strategice ale statului care generează progres, creează locuri de muncă…” şi în general tot blah-blah-ul pe care îl vomitaţi pe ecranele TV. Abia aştept să văd cum veţi explica turmei imbecile care o să vină să vă bată în poarta de fier forjat a domeniului tihnit unde vă duceţi viaţa boemă, departe de cocina cartierelor care gem de maimuţe trepanate în şlapi, cu berea (neapărat la pet) în mână şi cu sămânţa în gură.

rage1

Nu vreţi cu binişorul… nu-i nici o problemă. Nu vreţi cu inteligenţă, iarăşi nici o problemă. V-au învăţat nişte protocoale cum să menţineţi gloata în stăpânire şi credeţi că funcţionează… ei bine!… mai vedem cum vine treaba asta cu animalul cu ochii injectaţi de furie când o să vă confruntaţi cu el în mod direct. Nu prin intermediul ecranului TV şi nici a microfoanelor pe care le sugeţi cu voluptate în timpul conferinţelor de presă. Credeţi că ştiţi cu cine aveţi de-a face!? Habar nu aveţi câtă animalitate zace în aceste biete fiinţe deţinătoare de iPhone, dar sălbăticite în ultimul grad de civilizaţia voastră poleită cu aur şi găunoasă în însăşi esenţa ei. Dar veţi afla cât de curând.

rage2

Voiam să descriu ce am văzut vineri, dar nu are rost. Ar fi mult prea traumatizant pentru cititorii mei inteligenţi. Acele lucruri îngrozitoare ar trebui văzute de „păpuşarii” sistemului, ca să ştie ce-i aşteaptă. Pe de altă parte, sunt lucruri care ar trebui văzute de toţii laşii care stau deoparte, în speranţa că pe ei n-o să-i atingă MIG-ul (Marea Isterie Generală) pe cale să se declanşeze. Din păcate stimaţi laşi, până să ajungă să-l ia pe „păpuşarul acela” de guler, manelistul piţiponc vă va lua pe dvs. Că sunteţi mai aproape, că sunteţi curat îmbrăcat, că aveţi o doză de bun simţ, că nu puţiţi dimineaţa la prima oră în metrou a sudoare proletară, că vorbiţi omeneşte (nu faceţi „mi-au” ca pisica), că aveţi o casă decentă şi aşa mai departe. Voi o să luaţi prima oară hoarda în freză… Până să ajungă la adevăraţii vinovaţi. Maimuţele isterice îşi vor îndrepta furia animalică împotriva voastră. De ce? Pentru că sunteţi mai la îndemână. D-aia! Şi pentru că – deşi dispuneţi de inteligenţă şi raţiune – sunteţi proşti ca noaptea în „a citi printre rânduri” şi în „a vedea semnele”. Staţi şi daţi din gură savant pe Facebook, şi o să vă treziţi cu piţiponcu’ “clădit la sală” cum vă ia de gât… Staţi şi chemaţi la luptă hoarda isterică şi imbecilă şi o să vedeţi cine o să şi-o ia în freză: voi sau „păpuşarii”?

rage7

Din punctul meu de vedere sunt pe cale să-mi închei misiunea. Mai am câteva articole de prezentat despre sistemul financiar, despre bani şi despre sinistra farsă din spatele acestor noţiuni, mai am de prezentat scheletul Planului A.E.R., câteva sfaturi pentru înfruntarea MIG-ului şi… cam gata! V-am pupat pe buletin. Voi trece la o etapă următoare care nu se mai adresează tuturor. „Puţini vor fi cei aleşi”… spune o vorbă înţeleaptă. Pur şi simplu sunt lucruri care nu sunt pentru toată lumea. A prezenta tuturor ceva cu adevărat important, este ca şi cum ai arunca mărgăritare la porci. Este ca şi cum eu m-aş apuca să-i explic căţelului meu despre necesitatea de a-şi face nevoile afară, civilizat, de a nu muşca şi aşa mai departe, folosind argumente savante, noţiuni de psihologie, planşe demonstrative şi eventual un retroproiector. Pur şi simplu nu merge aşa. Comunicarea presupune trei lucruri esenţiale: un emiţător, un canal de comunicaţie şi un receptor (capabil să recepţioneze, înţeleagă şi să folosească informaţia captată). Dacă avem doar primele două elemente… avem o staţie radio care emite pe o planetă pustie. Asta nu e comunicare. E tâmpenie!… V-am pupat.

Autor:

Adevărul le foloseşte celor care-l ascultă, dar le face rău celor care-l spun. (Winston Churchill)

9 gânduri despre „Aşa nu mai merge!

  1. Cred ca sint putini cei care vor citi aici, asa ca am sa dau un „ponta” si am sa-l repostez la vederea generala, pentru aia care nu vor sa acceseze link-urile. Nici eu nu prea o fac… dar cu tine imi pot permite exceptia.

  2. Nu stiu ce si unde ati vazut dv. domnule Pricope, dar va raspund la delicatete si nu va descriu ce vad si eu zi de zi,in jurul meu, pe linga ce imi semnaleaza media de fapt divers. Ma rezum si eu la a confirma sentinta dv. – este o devolutie accelerata , in masa, care ne conduce catre o situatie sociala insuportabila .
    Nu stiu insa daca agresivitatea obtuza care se coace acum va deborda peste papusarii care au produs-o, sau daca se vor gasi mijloace de cumintire (domesticire) a dobitoacelor infuriate. Mi se apare expresiv faptul ca intr-o tara in care atitia oameni de rind sint pocniti, injurati, ucisi, violati de semenii lor grobieni… parazitii sefi nu sint atacati niciodata. Ma tot gindesc cit de directionala e agresivitatea ciinilor si ma tem ca intr-adevar , vor sari pe noi, nu pe stapini.
    Nu pot pricepe unde traiesc cei care isi fac (public) iluzii privind trezirea nationala de constiinta, cladirea rezistentei etc. O fi vorba de o incercare de pastrare a tonusului, intorcind spatele de la realitatea monstruoasa, asa cum au reusit sa treaca si prin comunism. Iar pe cei care „se descurca” , nici nu-i cred chiar atit de suparati ….

  3. Bună poza cu „revoluţiile arabe” !… pfiu ! … cică revoluţii !?!?… doar pentru „manelişti”, că în realitate, SISTEMUL orchestrează aceste „revoluţii”, tocmai cu scopul de a-i pune pe „manelişti” împotriva „normalilor”, pentru „nivelare” !… „normali”, care continuă să dreagă busuiocul sistemului, nepricepând că sunt în realitate slugi şi viitoare victime ale acestuia !… da d-le Pricope, o să fie MĂCEL ! Sper numai, ca „o mână de oameni”, să fie în stare la MOMENTUL ZERO, să pună vagoanele pe şină… pe o ALTĂ ŞINĂ ! … şi ăia or să fie PUŢINI, DAR BUNI !… că ăia care vor dori s-o pună pe aceeaşi şină. care de fapt e o LINIE MOARTĂ, nici nu ştiu că mai sunt şi altele !?… ei doina ştiu şi doina cântă… şi aia de jale !?
    Oricum, nu te supăra pe Lume, că Istoria nu a făcut-o niciodată GLOATA, care deci, nu poate fi „condamnată”, ci poate va fi pentru prima oară în Istoria cunoscută…. tratată cu compasiune !… până una-alta, „caută-ţi o GROTĂ”… dar alta decât aceea a lui Platon, care e azi ocupată de … „normali” ! … eu m-am „asigurat” ! 🙂

  4. Silviu, am incercat sa comentez si eu la aceasta postare pe fb si nu am reusit… M-ai scos din lista de prieteni?

Lasă un răspuns

